Home / Hoe werkt het?

Hoe werkt het?

1. Meld je aan via ons aanvraagformulier. Wil je eerst meer informatie? Plan een bel-afspraak in.

2. Je ontvangt van ons een e-mail met uitgebreide informatie en handleidingen over onze koepelorganisatie en een samenwerkingsovereenkomst.

3. Je ondertekent de samenwerkingsovereenkomst en retourneert deze.

4. Ben je een nieuw vakbekwame EP-adviseur? Dan controleren wij de eerste 10 energielabel opnames, waarvan minimaal 5 op locatie, dit is een verplichting volgens de BRL9500. Ben je al een ervaren EP-adviseur? Dan sla je deze stap over. Het is bij ons mogelijk om een praktijkcursus te volgen i.c.m. de eerste 5 audits op locatie, lees hieronder meer.

5. Alles in orde? Dan kunnen we een account voor je aanmaken onder het certificaat van 1energielabel Koepel. Daarna kun je zelfstandig energielabels afmelden/registreren (geen wachttijden). Niet in orde? Overweeg een praktijkcursus bij ons!

Klantenservice

Onze klantenservice is erop gericht om u op een zo goed mogelijke manier te helpen. Daarbij vinden wij het belangrijk dat er op een veilige manier om gegaan wordt met klantgegevens. Mocht u vragen hebben dan zijn wij bereikbaar via info@1energielabelkoepel.nl of telefonisch via 085 – 0023265. Via het formulier kan je eenvoudig een bel-afspraak maken!

Bel-afspraak maken

Via het formulier kan je eenvoudig een bel-afspraak maken!